BLOG

Prednosti Open Space tipa kancelarija

10.01.2018

Promotion

Šta je Open Space koncept kancelarija?

Koncept Open Space kancelarija nastaje doslovnim „rušenjem“ zidova i pregrada unutar kancelarija. Prvi put se pojavljuje tokom 60-ih godina prošlog stoljeća, sa ciljem bolje kontrole i nadgledanja zaposlenika. Danas, ovaj koncept uređenja poslovnog prostora primjenjuju brojne velike kompanije kao način povećavanja produktivnosti zaposlenih i podsticanja timskog rada.

Kako open space kancelarije pozitivno utječu na zaposlene?

- Bolja komunikacija,kreativnost i međuljudski odnosi

Eliminisanjem zidova, odnosno svrstavanjem većeg broja zaposlenih u jednu prostoriju, bitno se poboljšava interna komunikacija jer su zaposleni u prilici da češće komuniciraju. Jednostavnija i češća međusobna razmjena informacija i ideja, dovodi do povećanja kreativnosti zaposlenih, ali i do pronalaska bržeg i kvalitetnijeg rješenja za određeni problem.

Osim toga, zaposleni mogu brže i jednostavnije zatražiti pomoć od kolega, bez potrebe zakazivanja posebnog formalnog sastanka. Kada govorimo o odnosu zaposlenih i menadžera viših nivoa, ovaj koncept također ima određene prednosti.

- Bolja menadžerska kontrola

Kada menadžeri dijele istu kancelariju sa zaposlenima na nižim nivoima, olakšana je kontrola i nadgledanja rada zaposlenih. Sa druge strane, kod zaposlenih se može javiti osjećaj jednakosti zbog toga što njihovi nadređeni nemaju svoju „posebnu“ kancelariju. Upravo je kompanija Facebook iskoristila ovu prednost, gdje ni sam osnivač nema vlastitu kancelariju (u tradicionalnom smislu).

- Veća produktivnost

Prethodno navedene prednosti, bolja komunikacija, veća spremost zaposlenih za rad u timu, bolji međusobni odnosi, olakšano rješavanje određenih problema, bolja kontrola, dovode do povećanja produktivnosti zaposlenih, što je bitan faktor uspješnosti neke kompanije. Međutim, open space koncept može donijeti i određene uštede u novcu.

- Ušteda novca

Kako više zaposlenih koristi i dijeli jednu prostoriju, tako se i neka oprema i materijali mogu nabaviti u manjim količinama zbog toga što će iste koristiti veći broj zaposlenih. Naprimjer, prvobitno je svaki zaposlenik u svojoj kancelariji imao vlasititi printer, dok sada jedan printer koristi veći broj zaposlenih.

Na ovaj način će se troškovi nabavke određene opreme i materijala znatno smanjiti. Osim toga, sama izgradnja poslovnog prostora sa mnogo manjim brojem zidova i drugih pregrada, može zahtijevati manje novca u odnosu na izgradnju tradicionalnog tipa poslovnih prostora.

5 stvari koje biste trebali imati u svom radnom okruženju

31.10.2017

Promotion

Kako biste povećali produktivnost i organizovanost, u nastavku Vam donosimo 5 osnovnih stvari koje biste trebali imati u vašem radnom okruženju:

1. Slušalice – bilo da ste na pauzi i želite se odmoriti uz zvuk omiljenog benda ili želite povećati produktivnost uz muziku – velike slušalice su Vaš saveznik.

2. Voda – nema ništa bitnije nego unositi optimalnu količinu vode u svoj organizam. Da li ste znali da dovoljan unos vode povećava koncentraciju, funkciju pamćenja i bolji kvalitet sna? Flaša za vodu neka Vam uvijek bude pri ruci!

3. Osvježivač prostora – Vjerovali ili ne, miris Vaše kancelarije može znatno utjecati na Vaš rad i poslovanje. Čulo mirisa je najosjetljivije, stoga ispunite radni prostor suptilnim i svježim notama!

4. Hladnjak za laptop – ne samo da spriječava pretjerano zagrijavanje Vašeg uređaja, nego i izdiže ekran. Tako pomaže boljem držanju, što je jako bitno za zdravlje Vaše kičme.

5. Analogni sat – manje ćete imati potrebu gledati na Vaš telefon i tako se dalje ometati u poslu. Izaberite zidnu ili stolnu verziju, ovisno o interijeru kancelarije.

Ne znate kako opremiti kancelariju? Trebaju Vam uredski i promo materijali? R&S je tu za Vas kao najsigurniji partner u nabavi!

Bosch konvektori Tronic 1000

24.10.2017

BOSCH konvektori

Brzo i komforno grijanje

Konstrukcija poboljšava cirkulaciju toplog zraka u prostoriji pomoću velike brzine raspodjele topline. Poseban aluminijski grijač sprječava sušenje zraka u prostoriji i donosi komfor grijanja.

Slim dizajn

Svi modeli konvektora su namijenjeni za zidnu montažu. Njihova izrazito tanka konstrukcija omogućava značajnu uštedu prostora. Estetski su i imaju posebnu funkciju za lagano čišćenje.

Kontrolna ploča

On/Off prekidač i podesivi termostat jamče praktičnu uporabu konvektora i donose komfor u dom.

Zaštita

Uređaj ima sigurnosni termostat koji automatski isključuje grijač u slučaju kada temperatura konvektora premašuje dopuštene vrijednosti (tj. uređaj je pregrijan). Sigurnosni termostat automatski ponovo uključuje konvektor samo kada temperatura padne ispod dopuštenih vrijednosti. Tip EC 500-1 WI EC 1000-1 WI EC 1500-1 WI EC 2000-1 WI E

Prednosti Konvektora

Specifikacije konvektora

 

Mobilni nosač za konvektor izrađen od metalnih cijevi praškasto bojenih , postavljen na četiri točkiča sa mogućnošću postavljanja na zid i na stalak.